.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز تمرینات ملی‌پوشان المپیکی وزنه‌برداری

رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران از آغاز تمرینات پنج ملی‌پوش المپیکی و ناراضی تیم ملی در ساری خبر داد.

عباس رحیمی امروز در گفت‌وگو با فارس در شهرستان ساری گفت: این اردو به منظور آمادگی بدنی ملی‌پوشان المپیکی با تلاش اداره کل ورزش و جوانان و هیئت وزنه‌برداری استان در ساری برگزار شد.

وی افزود: بهداد سلیمی، کیانوش رستمی، سجاد انوشیروانی، نواب نصیرشلال و سعید محمدپور با مربیگری حسین توکلی در سالن وزنه‌برداری مجموعه ورزشی سیدرسول حسینی ساری برای حفظ آمادگی بدنی تمرین می‌کنند.

رحیمی با اشاره به اردوی مشترک وزنه‌برداران جوان مازندرانی با ملی‌پوشان المپیکی تصریح کرد: بهترین فرصت برای ما است که برای ایجاد انگیزه و روحیه بیشتر وزنه‌برداران جوان مازندرانی در رقابت‌های کشوری در این اردو مشترک حضور یابند.

این مسئول با بیان اینکه اردوی آمادگی پنج ملی پوش المپیکی تا 15 مهر در ساری ادامه دارد، ابراز داشت: هدف اداره کل ورزش و جوانان و همچنین هیئت وزنه‌برداری استان برای برپایی اردو در ساری کمک و همکاری با ملی‌پوشان وزنه‌برداری کشور بود تا از مرز آمادگی بدنی دور نشوند.

رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران در پایان اذعان داشت: هیئت وزنه‌برداری مازندران تمام تلاش خود را خواهد کرد تا بار دیگر شاهد حضور ملی‌پوشان وزنه‌برداری در مسابقات مختلف برون‌مرزی بوده و برای کشورمان افتخارآفرینی کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.